REPATRIERI FUNERARE MERLUŞCĂ

Suntem alături de tine în acest moment dificil pentru a te elibera de sarcinile repatrierii, cu cea mai mare discreție: ne ocupăm de toate aspectele organizatorice pentru ca tu să te poți dedica la ceea ce contează cu adevărat. Planificăm serviciul de repatriere în deplină concordanță cu nevoile și posibilitățile tale, având mare grijă de fiecare detaliu.

Ovidiu Merluşcă

Home

De ce să ne alegeţi !

Din dorinţa de a fi aproape şi de a-i ajuta pe cei care au suferit un deces în familie, "Repatrieri Funerare Merlusca" vă oferă sprijin atunci cand aveţi nevoie.
Avem o experienţă vastă şi oferim servicii profesioniste, care ne fac sa fim cunoscuţi şi preferaţi de clienţi.
Lasă problemele organizatorice în seama noastră, pentru că ne vom ocupa de toate documentele necesare pentru repatriere, certificate şi transportul funerar internaţional necesar, astfel încât tu să te poţi concentra pe doliu fără să ai alte griji. Avem vehicule autorizate, iar sicriele sunt echipate cu captuşeli de zinc pentru ca persoana dragă să ajungă la locul de odihnă final în stare optimă.
Transportul funerar se face în condițiile de păstrare şi igienă prevazută de normele europene în vigoare, cu maşină autorizată pentru repatrieri decedaţi şi dotate corespunzător standardelor Uniunii Europene.
Oferim clienţilor noştri servicii de consultanţă în ceea ce priveşte repatrierea pentru persoanele decedate.
În vederea pregătirii şi efectuării repatrierii, se parcurg o serie de etape pe care “Repatrieri Funerare Merluşcă“ vi le asigură:
- întocmirea documentelor;
- serviciul de îmbălsămare certificat şi de conservare a corpului/ tanatopraxie;
- întocmirea documentelor în vedere obţinerii paşaportului mortuar;
- întocmirea documentelor consulare si asigurarea unui sicriu special pentru repatriere internaţională;
- preluarea sicriului de la domiciliu persoanei decedate sau de la morgă;
- documente vamale si transportul sicriului la destinaţia în ţara în care realizăm repatrierea.

peste 450
repatrieri

Italia - Romania

100% seriozitate

24/7
program non stop

SERVICII  OFERITE
SERVICII DE TRANSPORT

Ne ocupăm de transportul decedatului pe teritoriul Italiei, cât şi repatrieri din Italia în România. Furgonul este omologat pentru a putea transporta până la 4 persoane deodată.
Pot apare întârzieri din cauza condiţiilor meteorologice, controale în vamă, accidente sau al altor factori ce nu depind de noi.

ÎNTOCMIRE ACTE

Ne ocupăm de întocmirea tuturor actelor privind transportul decedatului pe teritoriul Italiai sau repatrierea acestuia în România.
Dacă moartea este cauzată de accident rutier sau crimă, durata ieşirii actelor este mai mare decât în mod normal. 

CONTRACT PERSONALIZAT

Vă punem la dispoziție serviciul de repatriere la prețuri avantajoase si corecte! În funcţie de alegerile Dvs., privind, modelul de sicriu si alte accesorii vă putem personaliza contractul oferindu-vă un cost final!
Consultanta 100% gratuita!

ACCESORII FUNERARE

Sicriul pentru repatriere, complet echipat,  este în conformitate cu normele Europene.  Firma noastră vă oferă gratuit crucea din aceeaşi esenţă de lemn cu sicriul!

GAMA VARIATĂ DE SICRIE

Avem o gama diversificata de sicrie premium incluse in preţul contractului, cu mărimi atât pentru adulţi cât şi pentru copii!

AJUTORUL DE DECES

Ne ocupăm de acte pentru a obţine ajutorul de deces. Pentru mai multe informaţii, vedeţi detalii mai jos.

AJUTORUL DE DECES

Ajutorul de deces se acordă în cazul decesului:
- asiguratului;
- pensionarului;
- persoanei care se află în concediu pentru creşterea copilului până la împlinirea vârstei de 2 ani, respectiv până la 7 ani în cazul copilului cu handicap, dacă anterior suspendării raportului de muncă sau de serviciu pentru acordarea acestui concediu, persoana era asigurată obligatoriu;
- unui membru de familie care nu era asigurat sau pensionar la data decesului;
- unui membru de familie al persoanei aflate în concediu pentru creşterea copilului.

BENEFICIARI
În cazul decesului asiguratului sau al pensionarului, ajutorul de deces se achită unei singure persoane care poate fi, după caz:
- soţul supravieţuitor;
- copilul;
- părintele;
- tutorele;
- curatorul;
- oricare persoană care dovedeşte cu acte că a suportat cheltuielile ocazionate de deces, dacă nu există altă solicitare din partea persoanelor menţionate mai sus.


CERERE TRANSPORT
CONTACT
Pentru orice întrebări sau nelămuriri, nu ezitaţi să ne contactaţi.
Vom încerca întotdeauna să mulţumim clienţii şi să le oferim servicii profesioniste la costuri cât mai mici.

EMAIL

contact@repatrieri-merlusca.ro

PROGRAM

non stop, 24/7

ADRESA

Bd. Republicii nr.21,
Buhusi, Romania